Tenderskom dokumentacijom precizno su imenom i prezimenom traženi predavači, muzičari, moderatori te je precizno navedena oprema koju OC Jahorina očekuje da koriste potencijalni ponuđači. Navedene tehničke specifikacije u tenderskoj dokumentaciji ukazuju na moguću diskriminaciju ponuđača
Piše: Azra Omerović
Polovinom avgusta Olimpijski centar Jahorina raspisao je tender za nabavku usluga organizacije događaja Digitalna Jahorina. Vrijednost tendera 200.000 KM bez PDV-a. U tenderskoj dokumentaciji navedeno je da se radi o trodnevnom događaju koji se temelji na stručnim predavanjima iz oblasti informacionih tehnologija i biznisa te edukativnim panelima predavača iz iste oblasti. U specifikacijama usluga traženo je da tokom tri dana predavanje održi najmanje sedam predavača navedenih imenom i prezimenom u tenderskoj dokumentaciji.
Dalje od potencijalnog ponuđača traženo je da prvog dana događaja bude organizovan nastup Halida Bešlića ili Ace Pejovića. Traženo da ponuđač angažuje Aleksandra Hršuma ili Jovanu Marković i Vladimira Stankovića ili Anu Bavrku za moderatora događaja.
Osim toga tenderskom dokumentacijom je traženo da ponuđač uradi brending , marketing i promociju, iznajmmi tačno navedenu opremu, kabine i prevodioce, te obezbijedi smještaj i haranu za predavače, muzičare, produkcijsku ekipu i predavače.
Prošle godine organizovana je prva „Digitalna Jahorina“, tada jednodnevni događaj. Vrijednost prošlogodišnjeg tendera je bila 84.480 KM i kao jedini ponuđač posao je dobila firma Signature iz Banja Luke.
Podsjetimo portal Gerila.info ranije ove godine pisao je kako je od polovine 2021. do 2023. godine upravo ova firma od OC Jahorina dobila pet ugovora vrijednosti skoro 600.000 KM.
Početkom ove godine ova firma od OC Jahorina dobila je posao vrijedan 320.000 KM bez PDV-a za nabavke usluga organizacija gostovanja u Olimpijskom baru.
U prošloj godini Signature je, isto kao jedini ponuđač, prošao na javnoj nabavci usluga organizacija događaja “Fashion weekend” Jahorina u vrijednosti 96.480,00 bez PDV-a.
Kako je portal Gerila.info ranije pisao problem kod većine ovih nabavki je unaprijed precizno definiranje, kao naprimjer za „Fashion weekend“ gdje se traži organizacija „dvodnevnog modnog događaja visoke mode i luksuza“, a detaljno je definirano i koji će to dizajneri uzeti udio u događaju, koji glazbenici će nastupiti, kao i voditelji, programa te je jasno definirana i oprema koja će biti korištena u samim događajima, od veličine LED ekrana pa do sustava ozvučenja.
Očigledno da je ta praksa nastavljena jer i novom tenderu za nabavku usluga organiziranja Digitalne Jahorine jasno su navedeni predavači, muzičari, moderatori ali i oprema koja se zahtjeva od potencijalnih ponuđača.
(pratimotendere.ba)